Tema: Re: Zaislai: konstruktorius
Autorius: dbn
Data: 2014-02-22 21:18:50
Esu uzmates metaliniu konstruktoriu prekybcentry. Na ju kaina kaip Lego. Tai
iskilo klausimas, ar domina siuolaikinius vaikus. Pats zaidziau su tokiais
iki Lego eros pas mus. Turejau net du: pirmasis buvo aliuminio, antrasis
gelezies. Su aliuminiu buvo zymiai maloniau konstruot, bet jis lengvai
deformuodavosi. Nuo gelezies smirdejo pirstai ir budavo pilki.

"shimtas kinieciu"  wrote in message

nea, tai tu nesupratai. o gal ir jis nesuprato. kad vaikams ydomu dabar
visokie lego chimo. o ne ta tuffta kur mes turejom kankintis vaikistej ;)

"XaiXus"  wrote in message news:learmc$r1o$1@trimpas.omnitel.net...

Tu nesupratai apie ką jis kalba...