Tema: Re: reikia bankelio
Autorius: razumas
Data: 2014-02-07 09:34:45
o tu zinai kokius ikainius SEB'e turi vp marketas? Nustebtum suzinojes, kad
del didelio kliento ir dideliu pinigu srautu galima padirbeti i minusa.

mano saskaitos swede. parasiau el laiska i supprota, sakau man 0.8 per daug
uz pervedima, dafai maziau. Ir prasau, atsakymas: atvaziuokit su asmens
dokumentais, padarysim po 0.6 uz pervedima. bankui per menesi sumoku apie
450 lt. Dabar mokesiu siek tiek maziau.

Kam taip pavyko su sebu? .

--
razumas