Tema: Re: reikia bankelio
Autorius: Yvl
Data: 2014-02-06 15:28:29
eik paskaityk neblevyzgojes.
ir vis tik: pavedimas Lietuvoje 1,40 + tarptautinis pavedimas uz 20 euro
centu vis tiek yra pigiau negu pavedimas is shudbankio I uzsieni uz 50 litu.
ne?

"PxYra"  wrote in message news:ld02e9$f7b$1@trimpas.omnitel.net...

o tai cia nesigauna aplinkelis? is savo banko turi kazkaip atkeliaut pinigai
iki mokejimai.lt (arba tam kad grynais inest per koki alia foxbox tai irgi
turi dasirast kazkaip iki jo, teleportacijos dar nieks neatrado) o darydamas
pavedima is savo banko (px kad jis automatizuotas koks bus) i ta mokejimai
vistiek busi apmokestintas ir ka tu eigoje visos sitos maklios islosi? ir
dar idomu kaip ten tuose mokemuose.lt su pavedimais is LITU saskaitos i
uzsienio saskaita kuri LITU nepriima kas konvertavima atlieka a? mokejimai
ar gavejo bankas?