Tema: Re: reikia bankelio
Autorius: PxYra
Data: 2014-02-06 13:40:07
nesamones pasakoji, zinau kelias didelis imones kurios SEB naudoja, jokiu
problemu nekilo, kiek esu dirbes kur jei bankas darbdavio SEB ir tavo SEB,
algos niekada neveluodavo o Sweed'ininkam pasitaikydavo abiem atvejais
problemu, kiek keliavau i uzsieni su paprasta Visa problemu neturejau ir
nusimant bankomatuose ar gaunant algas. su algom daznai budavo tokia schema,
uzsenietis darbdavys daro pavedima lietuviui tarpininkui_darbdaviui o tas
jau darbininkam ir niekada jokiu gliuku nebuvo, pats jau daugiau nei 10 metu
naudoju SEB tai gliuku ir nepastebejau dideliu (beje daznai is anglu,
norevgu keliauja pinigeliai ir lt ir kronu ir svaru pavidalu i abi puses ir
kartais su konvertavimais tai jokiu uzdelsimu niekados nebuvo) su
atsiskaitymais uzsienio imonems ir niekada nekilo jokiu gliuku tai drisciau
pasakyt kad sekat pasakas bobutems tamstos, jei pas pacius nagines kreivos
tai jum ir SEB kreivas