Tema: Re: reikia bankelio
Autorius: PxYra
Data: 2014-02-06 13:54:36
nepasiseke, o esu kelias uzdares ir labai senai, nieko nebuvo blogo,
administravimo mokestis tai normalu, visur mokam uz paslaugas, kas del Sweed
tai su juo seniau vis kildavo smulkiu problemu kuriu_nesureiksminu (tiesiog
man aptarnavimo greitis ir kultura priimtinesne pas SEB) kurias jie
palyginus su SEB spresdavo labai vangiai...