Tema: Re: Pavogti dviracio stabdziai
Autorius: neratoblogo
Data: 2013-09-18 15:27:17
Pvz. as gyvenu Vaizganto gatveje (Zaliakalnis), tai man visi isvardinti
punktai tinka. Kai kuriuos laikus netgi galima sutrumpinti.

Kai gyvenau Amerikos lietuviu gatveje (ant kalno prie Aleksoto
funikulieriaus) irgi visi punktai tiko.

IMHO Kaunas tikrai gerokai patogesnis seimyniniam ramiam gyvenimui nei
Vilnius. Dabar, kai senamiestis atsigavo, manau ir norintiems vakarinio
gyvenimo yra kas veikt.