Tema: Re: Pavogti dviracio stabdziai
Autorius: CodeC
Data: 2013-09-17 17:49:26
On 09/17/2013 05:42 PM, zhegonskas wrote:
> vietos gi aplink dafyga :) jei jau nenumatytu kalti daugiabuciu ir
> ilgame laike vystyti i gyvenamaji rajona, tai galetu ivesti minimalu
> sklypo apribojima na kad ir 9a, nes tie kotedzu kvartalai tai dar
> blogiau uz sodu bendrijas. nereikia cia to tokio tankumo siais laikais.

nu, tai spek is ko gyventu ministerijos, kontoreles, 'planuotojai' ir
kiti shudveikiai, kurie dabar uz kiekviena shudeli ima kosminius pinigus
ir tempia absurdiska laika, nesioja kruvvas papkiu ten atgal, o jei nori
greit, turi dar didesni kosmosa moket. nebutu sitiem veltedziam ka
veikt, jei zeme galetum lengvai ir paprastai naudot. to ir zemes ukio
hektaras salia kainuoja tiek pat kiek namu valdos aras, o realiai
niekuom nesiskiria.
is cia ir NT kainos tokios. todel 'kiekvienas kvadratas brangus', kas
ciaip realiai yra absurdas, nes po plynu dangum kvadratiniai kilometrai
dirvonuoja ir niekas nieko nedaro.