Tema: Re: Pavogti dviracio stabdziai
Autorius: dzonis
Data: 2013-09-18 11:33:53
Tai ten dar ir su nuosavybe daznai primaklinta, ten kokie 8 butai kotedze ,o
iregistruoja kaip 2 butu, nes zemes paskirtis kitokio neleidzia.
Cia kai zemes sklypu uz kosmosa niekas nepirko ,tai vystytojai nusprende i 8
arus 8 bucius sukisti.

"CodeC"  wrote in message news:l1bo0e$d4c$1@trimpas.omnitel.net...

On 09/18/2013 10:02 AM, vaidas100 wrote:
> [...]

blogiau, zymiai.
kanalizokas vietinis, grezinys vietinis, apskaita kai klausiau bbz
kokia. kazkurio vieno kotedzo viduj padarytas bendros elektros (grezinio
+ kanalizoko) skaitliukas, ten poto kazkas tures garbes but
'pirmininku', kiti nesiot po 20 lt kas menesi, sutarciu su niekuo ner,
bendriju jokiu ner. krc, taboras kazkoks ten naujas.
sildymas KKK, kiemo ner, takeliu ner, kelias pliurza molynas, iki
autobuso toli, vieta siaip uzkampis. garsas nuo via baltica didelis.
gaiduva ten konkreti.
o kaina vos vos mazesne nei 'rinkos' naujo busto.
jau geriau senas butas 60kv blokinycioj, tai bent komunalinius turi
normalius patogumus, sandeliuka balkona, takeli, saligatvi, stotele,
darzeli, parduotuve salia.
pats savaime namukas 60kv nera jokios tragedijos, jei jis normalioj
vietoj, normaliu kiemu ir infrastruktura aplinkui.