Tema: Re: UPDATE Pavogti dviracio stabdziai
Autorius: Dovydas
Data: 2013-09-16 14:09:27
pora pazistamu seimu gyvena fiziku g., tai is ju susitikus nieko panasaus
neteke girdet, nei kad i masinas lindo ar dvirkas, ar kokius vezimelius is
laiptiniu issivare, tai kazkaip ir keista pasidare..

"kef"  parašė naujienų news:l16oh7$49c$1@trimpas.omnitel.net...

Tai naturalu kad tikrina. Stogines nuo serksno, sniego ir lietaus aisku
gerai. Bet tikrintojams irgi matyt gerai.