Tema: Re: Pavogti dviracio stabdziai
Autorius: zhegonskas
Data: 2013-09-17 17:36:31
bet as truputi nekertu zmoniu, perkanciu kotedzus, prie kuriu 1a zemes.
priesais pat mane dabar vat kaip tik stato namu kvartala. namai po 140
m2 su garazu, bet suspausti v zhopu. visi kaip kotedzai realiai
sugrusti, tik kad kazkodel nesujungti.

jei jau isvarai is miesto, tai reikia ir normalaus sklypo, medeliu,
pievutes, etc. nes kitaip tai gaunasi toks pats daugiabutis, tik kad
vertikalus ir jau be miesto privalumu, negaunant uzmiescio privalumu.