Tema: Re: E46 320d 110kW - blogis ar ne?
Autorius: 911
Data: 2011-10-20 23:30:21
o kodel turetu realiai?
as nezinau tos specifikos, duju klausimu lameris totalus, nu bet gi ten simple viskas, pagal benzo purkstuko faze kazkiek duju kompu paiilgina duju purkstuko ipurskimo laika/turi/etc.
ir viskas.
ar ne taip?
temperaturas, detonacijas , xujacijas., gi viska gali pripogramuot...
tai belieka klausimas tik kas sugeba teisingai suprogramint...? o cia irgi paprasta - kabini kompa ir dede salia ir pisi savais rezimais... viska mato realiai ir stumdo grafikus :) viskas.
lieka klausimas kiek pas mus tos dujos kokybiskos, nu bet ir benzas lygiai taip pat su tuo paciu klausimu ;)