Tema: Re: E46 320d 110kW - blogis ar ne?
Autorius: Dainiushas
Data: 2011-10-19 12:07:31
tai niekas nekalba, kad su dujomis reikia skersai išilgai po europą
važinėt. Gi mano troikei dujas reikia pilt pora kartų per mėnesį - tai
nematau jokios tragedijos. Didesnė bėda, kad su užpylimu huinia
paskutiniu metu, o fėja pati piltis nelabai nori, o ir aš nelabai noriu,
kad žaistų ji su tom dujom.