Tema: Re: E46 320d 110kW - blogis ar ne?
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-10-18 15:51:42
ash po vienos diskusijos chia specialiai buvau sheshtadieni ishshokes ant
trasos:) 4l/100 ir net ~3.8/3.9 ant trasos galima puikiai ishsukt (tiesa jau
reikia arba dirbt, arba gal su cruise controll, neturiu, negaliu pasakyt:).
ramiai vazhiuojant bet nesistengiant taupyt - 4.2 - 4.4 (priklausomai nuo
kojos sunkumo:) - lengvai...

mano vidurkis nuo pavasario - 7.1 (90-95% kilometru mieste), automatas,
absoliuchiai netaupant, net prieshingai:)