Tema: Re: E46 320d 110kW - blogis ar ne?
Autorius: Edvinas
Data: 2011-10-18 14:14:29
2011-10-18 13:34, FX rašė:
> O pas tave kokia dezhe... sheshiabege, automatas ar penkiabege? Nes ash
> maigydamas gaza mieste telpu y 6.7L, o uzhmiestyje kazhkaip tilpau
> ramiai vazhiuodamas y 4.2L vazhiuojant ~120-130km/h (Vilnius-Kaunas)...
> numyniau nuo praeito ketvirtadienio daugiau nei 700km ir dar liko
> mazhdaug ketvirtadalis bako :DDDD

Įvertinant tai, kad gamintojo deklaruojamos sąnaudos yra gerokai
didesnės (rodos, kad mieste 7,5, uzmiestyje 4,4) ko tais netikiu aš
tavim, ypač dėl sąnaudų mieste. Nebent išvaziuoji vakare
Baršausko-Tunelio-Europos prospektu pravažiuoti...

p.s. mano žmonos 320d sąnaudos labai panašios kaip rašo DViL.