Tema: Re: E46 320d 110kW - blogis ar ne?
Autorius: FX
Data: 2011-10-18 18:37:21
Na ash apie treniruotes galvoju, kai reikes pasimalti po visa lietuva
dazhnai ir ne tik po lietuva tai kito varianto nematau. Niekas net
nesiginchyja kad norisi ko nors su daug litru, arkliu ir t.t. Bet su tokiu
iki kandavos ir atgal nuvazhiavus jau nejuokinga buna...

P.S. Audi TT TDI nieko nesako??? :D

FX

"911"  wrote in message news:j7k5cg$d6n$1@trimpas.omnitel.net...

bet jum pize matau jau visiska.
nuo emkiu amg ir kitokiu ant dyzeliniu troikiu... , vairuotojais
isidarbinot?
Nu bl kiek reikia nuvaziuot km per menesi kad butu skirtumas kiektos
saliarkos jama? ar 4,2l ar 5,1 l ?
Gal geriau viena bonka maziau savaitgali klubeli pragert /? daugiau
susitaupytu...? :D