Tema: Re: Kultura
Autorius: Specelistas
Data: 2011-10-07 08:42:50
Jeigu i antra rikiuojasi visas transportas, taipat judantis 20-30km/h leciau 
nei kiti eismo dalyviai, jeigu eismas pakankamai intensyvus ir aisq niekas 
nesilaiko "saugaus" atstumo? Avarine situacija visiskai lygioj vietoj. Tas 
tavo speliojimas "Galima pagalvoti, kad rolike, jeigu blondine butu 
vaziavusi 30 metru toliau greitejimo juosta, tai tas filmuotojas butu ka 
nors kitaip dares, nei spaudes pyptuka. Na ir butu abu salia vaziave. Ir ka 
toliau daryt, kai juosta baigiasi?" yra vertas ne daugiau negu shulijos oru 
prognoze menesiui i prieki. Jei boba butu vaziavus greitejimo juosta, o tas 
butu prisilygines ir neleides isvaziuot, pati operatoriu butu galima kabint 
uz kiaushiu, bet buvo ne taip, tai galima nesvaigt tusciai. As irgi 
persirikiuoju i antra kai matau, kad isvaziuojanciam gali kilti bedu issukti 
is greitejimo juostos, bet issukinet i antra eismo juosta pries kiekviena 
sankryza - debilizmas.

O kaip kas daro geltonu plytu keliuose smaragdu shalyje, yra visiskai kita 
pasaka ir klausimas ar teisinga pagal turimas salygas.




"LabaiNespauda" <blabla@nixujesebia.com> wrote in message 
news:j6kgbl$h8i$1@trimpas.omnitel.net...
> Taip, visi vaziuojantys pagrindiniu keliu turetu persirikiuoti i 2 juosta.
> Ir nera skirtumo ar kaip tu yvaziuosi, vis tiek reikia vietos masinai.
> Galima pagalvoti, kad rolike, jeigu blondine butu vaziavusi 30 metru
> toliau greitejimo juosta, tai tas filmuotojas butu ka nors kitaip dares,
> nei spaudes pyptuka. Na ir butu abu salia vaziave. Ir ka toliau daryt, kai 
> juosta
> baigiasi?
> Pvz. vokietijoj. Nevaziuoja nieks 2 juosta, jei 1 tuscia. Tik pamato ka 
> nors is
> tolo, kuriam reikes is greitejimo juostos yvaziuot, iskart daro vieta ir 
> rikiuojasi i
> 2 juosta.
> Pas mus ble, tycia salia vaziuos ir spaus pypuka, tipo teisus as.
> Tavo pasaka primena teisu, bet negyva pestyjy.
>
>
> "Specelistas" <kas@yra.ble> wrote in message 
> news:j6k61v$30c$1@trimpas.omnitel.net...
>> Imant konkretu pvz del tilto per Neri. Lyginti su sita situacijan 
>> negalima nes uzkylant nuo paneriu gatves isvis nera greitejimo juostos, 
>> taigi masinos isvaziuodamos i pagrindini kelia ten pradeda juodet is 
>> vietos, kas itakoja ilga ju greitejimo laika ir dideli greiciu skirtuma 
>> tarp automobilio isvaziavusio i pagrindini kelia ir tar to kuris juo 
>> atvaziuoja. Ivertindami tai, plius turedami galvoje, kad jie vaziuoja 
>> pakankamai stacia nuokalne, sunkiuju transporto priemoniu vairuotojai 
>> kartais stengiasi persirikiuot i antra eismo juosta tam, kad is salutinio 
>> kelio isvaziuojantis vairuotojas neivertines saugaus atstumo nesukeltu 
>> tokios avarines situacijos, kurios sunkiasvoro transporto vairuotuojas 
>> nesugebetu iveikti nesukeldamas eismo ivykio. Tos vietos esminis 
>> skirtumas klausime "kas kaltas" yra tas, kad neesant greitejimo juostai, 
>> tranporto priemone isvaziuodama is salutinio kelio i pagrini isikerta 
>> mazu greiciu, iskarto uzima pirma vaziuojamosios dalies juosta, taigi 
>> didziausia susidurimo tikimybe yra pagrindiniu keliu vaziuojancios 
>> transporto priemones smugis i ivaziavusios tr.pr. galine dali. Kas 
>> praktikoje dazniausiai laikoma atsitrenkusiojo i prisais vaziuojancios 
>> transporto priemones galine dali kalte. Tuo tarpu tose sankryzose kuriose 
>> yra irengtos greitejimo juostos, is salutinio kelio i pagrini 
>> ivaziuojancios transporto priemones pasiekia greiti kuris yra salyginai 
>> artimas vaziuojanciu pagrindiniu keliu greiciui. Tai daznai leidzia 
>> isvengti avarijos net it susikloscius pakankamai sudetingai situacijai. 
>> Be to, vaziuodamos greitejimo juosta pagal visas taisykles, transporto 
>> priemones ivaziuoja i pagrindini kelia ne staigiu manevru, o per tam 
>> tikra laika, tai leidzia kitiems eismo dalyviams uzimti saugesne pozicija 
>> kelyje. O jei ikertancioji transporto priemone manevro metu kontaktuoja 
>> su transporto priemone vaziuojancia pagrindiniu keliu, jos vairuotojas 
>> laikomas kaltu, nes keisdamas eismo juosta, isvaziuodamas i pagrindini 
>> kelia neisitikino manevro saugumu. Nebent susidurimas ivyktu jau pilnai 
>> ivaziavus i pagrindini kelia ir is paskos vaziuojanti transporto priemone 
>> atsitrenktu i priesais vaziuojancos galine dali, kas praktikoj pasitaiko 
>> retai, nes minetu dvieju transporto priemoniu greiciai buna salyginai 
>> panasus.
>> Kalban apie konkrecia situacija, kas galejo atspeti kad i pagrindini 
>> kelia ikertantis automobilis vaziuos ne i greitejmo juosta kaip privalo 
>> daryti, o iskarto ikirs i pirma pagrindinio kelio juosta? Jei 
>> "operatorius" nebutu pristabdes, ikertantis automobilis butu galine 
>> kairio shono dalimi kliudes priekinini desini pagrindiniu keliu 
>> vaziuojanciojio kampa ir beabejo butu kaltas del tokios avarijos.
>>
>> Vadovaujantis gerb. LabaiNespauda nuomone, visi vaziuojantys pagrindiniu 
>> keliu pries sankryzas su greitejimo juostomis turetu persirikiuoti i 
>> antra juosta, nes galbut kazkas nesinaudos greitejimo juosta. Man 
>> asmeniskai atrodo daug pavojingiau kai automobiliai be priezasties is 
>> pirmos juostos rikiuojasi i antra.
>>
>>
>>
>> "Apocalypto" <as@esu.lt> wrote in message 
>> news:j6k0ra$qhc$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> kodel, gal kas pakeis savo nuomone. o jei sakai kad tuscia diskusija tai 
>>> ir dauguma kitu tokios
>>>
>>> "Specelistas" <kas@yra.ble> wrote in message 
>>> news:j6jf1v$tff$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> tuscia diskusija.
>>>>
>>>>
>>>> "LabaiNespauda" <blabla@nixujesebia.com> wrote in message 
>>>> news:j6hufd$bpj$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Tai jei fura nesirikiuos i 2 juosta, tai ir gaus uzkisima. Kaip tu 
>>>>> isivaizduoji kitaip ta
>>>>> yvaziavimo situacija?
>>>>>
>>>>> "Specelistas" <kas@yra.ble> wrote in message 
>>>>> news:j6gvi1$mv4$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Matai, fura persirikiuoja tik ten, kur tu jai gali uzkist ir furistas 
>>>>>> liks kaltas su kruva is to sekanciu problemu. O siaip tai 99,9% 
>>>>>> furistu "dejo deda ir des visas pastangas ant tavo problemu".
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "LabaiNespauda" <blabla@nixujesebia.com> wrote in message 
>>>>>> news:j6fas2$6tc$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Matai, fura, ne taip kaip tu, kuriam per sunku, fura persirikiuoja.
>>>>>>> Is kitos puses, koks blondines reikalas, kad koks kieno reikalas kas 
>>>>>>> tau sunku.
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> "Specelistas" <kas@yra.ble> wrote in message 
>>>>>>> news:j6eves$nl2$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> Koks kieno reikalas kas man sunku kas ne? Butu pasinaudojusi 
>>>>>>>> greitejimo juosta, nebutu problemos.
>>>>>>>> Galejo boba shokt po fura, nekiltu klausimu kas kam sunku.
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> "LabaiNespauda" <blabla@nixujesebia.com> wrote in message 
>>>>>>>> news:j6etfm$kai$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> Tai ka ir sakau, ar sunku persirikiuot i tuscia 2 juosta?
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "Specelistas" <kas@yra.ble> wrote in message 
>>>>>>>>> news:j6e8ld$ihv$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> Tas procesas matosi pries Neries tilta, nes ten isvis nera 
>>>>>>>>>> greitejimo juostos uzvaziuojant ant jo. Jei kasnors naglai 
>>>>>>>>>> uzkisha ir nemina per pedala, furai sustot pasidaro labai 
>>>>>>>>>> sudetinga ir toj vietoj yra buve labai skaudziu avariju.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> "LabaiNespauda" <blabla@nixujesebia.com> wrote in message 
>>>>>>>>>> news:j6e7db$gj6$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>> Normaliam uzsienyje, o dabar jau labai labai daznai ir pas mus, 
>>>>>>>>>>> jeigu yra ysiliejimas
>>>>>>>>>>> y 2 juostu viena kryptimi kelia, persirikiuojama i 2 juosta, 
>>>>>>>>>>> paliekant vietos ivaziuoti.
>>>>>>>>>>> Ir nematau cia jokiu parkiu. Matosi rolike, kad 2 juosta tuscia. 
>>>>>>>>>>> Nei vienam nereiketu stabdziu
>>>>>>>>>>> spaudyt. Visas sitas procesas labai gerai matosi vaziuojant link 
>>>>>>>>>>> megos pries neries tylta.
>>>>>>>>>>> Furos, kaip taisykle persirikiuoja, nes ten ysigazuot nera daug 
>>>>>>>>>>> vietos.
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> "fkt" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message 
>>>>>>>>>>> news:j6e5o0$e5n$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>> tai kad buduliai tai tie, kurie kaip filmuotojas, o tie, kurie 
>>>>>>>>>>>> pasakė: - negalėjo pristabdyt, anaiptol ne buduliai.
>>>>>>>>>>>> Kaip čia reik mąstyt, kad tokį pasakymą suprasti, jog jie 
>>>>>>>>>>>> važinėja kaip ta blondinė, o ne, kad jie važinėja stengdamiesi 
>>>>>>>>>>>> išvengti avarinių situacijų, net jei ir jiems pagrindinis....
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> "Evaldas" <sanya@takas.lt> wrote in message 
>>>>>>>>>>>> news:j6c1am$338$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>> Nu dabar tokia mada, kiekvienas piderastas lysdamas bile kur 
>>>>>>>>>>>>> ir bilekaip
>>>>>>>>>>>>> kaltina kitus kulturos stoka.
>>>>>>>>>>>>> Tiesa pasakius  perskaites traipsnio komentarus pasibaisejau 
>>>>>>>>>>>>> keik buduliu
>>>>>>>>>>>>> vazineja (vazines) taip pat kaip ta blondine.
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> "klausimas" <belekas@buvo.vakar> wrote in message
>>>>>>>>>>>>> news:j6c0qf$2b0$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>>o tai tiem kurie isvaziuoja is greitejimo juostos v padlu koja 
>>>>>>>>>>>>>>nuo gazo
>>>>>>>>>>>>>>nuimt? kad prisitaikyt prie kitu vaziavimo intensyvumo? ar cia 
>>>>>>>>>>>>>>tie kurie
>>>>>>>>>>>>>>tiesiai vaziuoja turi taikytis prie tu kurie "bando" isiliet i 
>>>>>>>>>>>>>>srauta?
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>> "Toxis@ze_yval_place" <tox@work.ble> wrote in message
>>>>>>>>>>>>>> news:j6bv2c$vdr$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>>> bet tai kur suka, antra juosta laisva, pasitraukt ir ilesti 
>>>>>>>>>>>>>>> ivazhiuojanti
>>>>>>>>>>>>>>> jam f padlu, geriau pazhais tada blinda...
>>>>>>>>>>>>>>> "Apocalypto" <as@esu.lt> wrote in message
>>>>>>>>>>>>>>> news:j6buqe$v1v$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>>>> http://ikrauk.15min.lt/fotopolicija/47171
>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>>
>