Tema: Re: Kultura
Autorius: klausimas
Data: 2011-10-05 13:53:34
pavaidinai labai protinga? nx prie zodziu siuo atveju reikia prisipisinet?
nes as niekaip nepagaunu koki tu rysi nori rast tarp pacituotu mano zodziu?
ka tu ten dar nori isskaityt?

stai tau keletas citatu:

durniuk · prieš 2 dienas
pagal KET privalai praleisti atvaziuojanti is greitejimo juostos, ko cia dar
pypsini?

durniui autoriui · prieš 2 dienas
nu bet rimtai kiaukle vairuotojas, matai anie isvazineja - nejau sunku i
antra persirikiuot... dar cia matai putojasi durnelis.. pff..

????? · prieš 2 dienas
Tai gi tas operatotius sukele avarinia situacija, baust toki gaideli reikia
, ar sunku persirikiuoti i kita juosta ir leisti ivaziuoti i greitkeli juk
masinu antroje juostoje nera , tai ne pid,, laukia specialiai kad tik
neileisti ir paskui bezda cia, jei blondine ir kalta tai tik del kalbejimo
telefonu , o uz avarinia situacija reiketu bausti gaideli operatoriu.

Loxels · prieš 2 dienas
As tau ipysciau bauda kad vaziuodamas filmuoji