Tema: Re: Kultura
Autorius: klausimas
Data: 2011-10-06 23:31:46
Nu nereikia cia tos vokietijos, ten irgi yra savu durniu. Nevazineju as 
kasdien greitkeliais, bet kai vaziuoju didzioji dauguma pasitraukia i ta 
antra juosta. Tikrai siuo atzvilgiu (skirtingai nei vaziavimo antra juosta 
ir nematymu kas darosi uz nugaros - su 2 juosta tai problemu iki kaklo) 
viskas ganetinai gerai. Bent jau as susidariau tokia nuomone, gal tie kurie 
dirba uz barankos kasdienybej mato kiek kitoki vaizda.



"LabaiNespauda" <blabla@nixujesebia.com> parašė naujienų 
news:j6kgbl$h8i$1@trimpas.omnitel.net...
> Taip, visi vaziuojantys pagrindiniu keliu turetu persirikiuoti i 2 juosta.
> Ir nera skirtumo ar kaip tu yvaziuosi, vis tiek reikia vietos masinai.
> Galima pagalvoti, kad rolike, jeigu blondine butu vaziavusi 30 metru
> toliau greitejimo juosta, tai tas filmuotojas butu ka nors kitaip dares,
> nei spaudes pyptuka. Na ir butu abu salia vaziave. Ir ka toliau daryt, kai 
> juosta
> baigiasi?
> Pvz. vokietijoj. Nevaziuoja nieks 2 juosta, jei 1 tuscia. Tik pamato ka 
> nors is
> tolo, kuriam reikes is greitejimo juostos yvaziuot, iskart daro vieta ir 
> rikiuojasi i
> 2 juosta.
> Pas mus ble, tycia salia vaziuos ir spaus pypuka, tipo teisus as.
> Tavo pasaka primena teisu, bet negyva pestyjy.
>
>
> "Specelistas" <kas@yra.ble> wrote in message 
> news:j6k61v$30c$1@trimpas.omnitel.net...
>> Imant konkretu pvz del tilto per Neri. Lyginti su sita situacijan 
>> negalima nes uzkylant nuo paneriu gatves isvis nera greitejimo juostos, 
>> taigi masinos isvaziuodamos i pagrindini kelia ten pradeda juodet is 
>> vietos, kas itakoja ilga ju greitejimo laika ir dideli greiciu skirtuma 
>> tarp automobilio isvaziavusio i pagrindini kelia ir tar to kuris juo 
>> atvaziuoja. Ivertindami tai, plius turedami galvoje, kad jie vaziuoja 
>> pakankamai stacia nuokalne, sunkiuju transporto priemoniu vairuotojai 
>> kartais stengiasi persirikiuot i antra eismo juosta tam, kad is salutinio 
>> kelio isvaziuojantis vairuotojas neivertines saugaus atstumo nesukeltu 
>> tokios avarines situacijos, kurios sunkiasvoro transporto vairuotuojas 
>> nesugebetu iveikti nesukeldamas eismo ivykio. Tos vietos esminis 
>> skirtumas klausime "kas kaltas" yra tas, kad neesant greitejimo juostai, 
>> tranporto priemone isvaziuodama is salutinio kelio i pagrini isikerta 
>> mazu greiciu, iskarto uzima pirma vaziuojamosios dalies juosta, taigi 
>> didziausia susidurimo tikimybe yra pagrindiniu keliu vaziuojancios 
>> transporto priemones smugis i ivaziavusios tr.pr. galine dali. Kas 
>> praktikoje dazniausiai laikoma atsitrenkusiojo i prisais vaziuojancios 
>> transporto priemones galine dali kalte. Tuo tarpu tose sankryzose kuriose 
>> yra irengtos greitejimo juostos, is salutinio kelio i pagrini 
>> ivaziuojancios transporto priemones pasiekia greiti kuris yra salyginai 
>> artimas vaziuojanciu pagrindiniu keliu greiciui. Tai daznai leidzia 
>> isvengti avarijos net it susikloscius pakankamai sudetingai situacijai. 
>> Be to, vaziuodamos greitejimo juosta pagal visas taisykles, transporto 
>> priemones ivaziuoja i pagrindini kelia ne staigiu manevru, o per tam 
>> tikra laika, tai leidzia kitiems eismo dalyviams uzimti saugesne pozicija 
>> kelyje. O jei ikertancioji transporto priemone manevro metu kontaktuoja 
>> su transporto priemone vaziuojancia pagrindiniu keliu, jos vairuotojas 
>> laikomas kaltu, nes keisdamas eismo juosta, isvaziuodamas i pagrindini 
>> kelia neisitikino manevro saugumu. Nebent susidurimas ivyktu jau pilnai 
>> ivaziavus i pagrindini kelia ir is paskos vaziuojanti transporto priemone 
>> atsitrenktu i priesais vaziuojancos galine dali, kas praktikoj pasitaiko 
>> retai, nes minetu dvieju transporto priemoniu greiciai buna salyginai 
>> panasus.
>> Kalban apie konkrecia situacija, kas galejo atspeti kad i pagrindini 
>> kelia ikertantis automobilis vaziuos ne i greitejmo juosta kaip privalo 
>> daryti, o iskarto ikirs i pirma pagrindinio kelio juosta? Jei 
>> "operatorius" nebutu pristabdes, ikertantis automobilis butu galine 
>> kairio shono dalimi kliudes priekinini desini pagrindiniu keliu 
>> vaziuojanciojio kampa ir beabejo butu kaltas del tokios avarijos.
>>
>> Vadovaujantis gerb. LabaiNespauda nuomone, visi vaziuojantys pagrindiniu 
>> keliu pries sankryzas su greitejimo juostomis turetu persirikiuoti i 
>> antra juosta, nes galbut kazkas nesinaudos greitejimo juosta. Man 
>> asmeniskai atrodo daug pavojingiau kai automobiliai be priezasties is 
>> pirmos juostos rikiuojasi i antra.
>>
>>
>>
>> "Apocalypto" <as@esu.lt> wrote in message 
>> news:j6k0ra$qhc$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> kodel, gal kas pakeis savo nuomone. o jei sakai kad tuscia diskusija tai 
>>> ir dauguma kitu tokios
>>>
>>> "Specelistas" <kas@yra.ble> wrote in message 
>>> news:j6jf1v$tff$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> tuscia diskusija.
>>>>
>>>>
>>>> "LabaiNespauda" <blabla@nixujesebia.com> wrote in message 
>>>> news:j6hufd$bpj$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Tai jei fura nesirikiuos i 2 juosta, tai ir gaus uzkisima. Kaip tu 
>>>>> isivaizduoji kitaip ta
>>>>> yvaziavimo situacija?
>>>>>
>>>>> "Specelistas" <kas@yra.ble> wrote in message 
>>>>> news:j6gvi1$mv4$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Matai, fura persirikiuoja tik ten, kur tu jai gali uzkist ir furistas 
>>>>>> liks kaltas su kruva is to sekanciu problemu. O siaip tai 99,9% 
>>>>>> furistu "dejo deda ir des visas pastangas ant tavo problemu".
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "LabaiNespauda" <blabla@nixujesebia.com> wrote in message 
>>>>>> news:j6fas2$6tc$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Matai, fura, ne taip kaip tu, kuriam per sunku, fura persirikiuoja.
>>>>>>> Is kitos puses, koks blondines reikalas, kad koks kieno reikalas kas 
>>>>>>> tau sunku.
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> "Specelistas" <kas@yra.ble> wrote in message 
>>>>>>> news:j6eves$nl2$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> Koks kieno reikalas kas man sunku kas ne? Butu pasinaudojusi 
>>>>>>>> greitejimo juosta, nebutu problemos.
>>>>>>>> Galejo boba shokt po fura, nekiltu klausimu kas kam sunku.
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> "LabaiNespauda" <blabla@nixujesebia.com> wrote in message 
>>>>>>>> news:j6etfm$kai$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> Tai ka ir sakau, ar sunku persirikiuot i tuscia 2 juosta?
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "Specelistas" <kas@yra.ble> wrote in message 
>>>>>>>>> news:j6e8ld$ihv$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> Tas procesas matosi pries Neries tilta, nes ten isvis nera 
>>>>>>>>>> greitejimo juostos uzvaziuojant ant jo. Jei kasnors naglai 
>>>>>>>>>> uzkisha ir nemina per pedala, furai sustot pasidaro labai 
>>>>>>>>>> sudetinga ir toj vietoj yra buve labai skaudziu avariju.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> "LabaiNespauda" <blabla@nixujesebia.com> wrote in message 
>>>>>>>>>> news:j6e7db$gj6$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>> Normaliam uzsienyje, o dabar jau labai labai daznai ir pas mus, 
>>>>>>>>>>> jeigu yra ysiliejimas
>>>>>>>>>>> y 2 juostu viena kryptimi kelia, persirikiuojama i 2 juosta, 
>>>>>>>>>>> paliekant vietos ivaziuoti.
>>>>>>>>>>> Ir nematau cia jokiu parkiu. Matosi rolike, kad 2 juosta tuscia. 
>>>>>>>>>>> Nei vienam nereiketu stabdziu
>>>>>>>>>>> spaudyt. Visas sitas procesas labai gerai matosi vaziuojant link 
>>>>>>>>>>> megos pries neries tylta.
>>>>>>>>>>> Furos, kaip taisykle persirikiuoja, nes ten ysigazuot nera daug 
>>>>>>>>>>> vietos.
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> "fkt" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message 
>>>>>>>>>>> news:j6e5o0$e5n$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>> tai kad buduliai tai tie, kurie kaip filmuotojas, o tie, kurie 
>>>>>>>>>>>> pasakė: - negalėjo pristabdyt, anaiptol ne buduliai.
>>>>>>>>>>>> Kaip čia reik mąstyt, kad tokį pasakymą suprasti, jog jie 
>>>>>>>>>>>> važinėja kaip ta blondinė, o ne, kad jie važinėja stengdamiesi 
>>>>>>>>>>>> išvengti avarinių situacijų, net jei ir jiems pagrindinis....
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> "Evaldas" <sanya@takas.lt> wrote in message 
>>>>>>>>>>>> news:j6c1am$338$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>> Nu dabar tokia mada, kiekvienas piderastas lysdamas bile kur 
>>>>>>>>>>>>> ir bilekaip
>>>>>>>>>>>>> kaltina kitus kulturos stoka.
>>>>>>>>>>>>> Tiesa pasakius  perskaites traipsnio komentarus pasibaisejau 
>>>>>>>>>>>>> keik buduliu
>>>>>>>>>>>>> vazineja (vazines) taip pat kaip ta blondine.
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> "klausimas" <belekas@buvo.vakar> wrote in message
>>>>>>>>>>>>> news:j6c0qf$2b0$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>>o tai tiem kurie isvaziuoja is greitejimo juostos v padlu koja 
>>>>>>>>>>>>>>nuo gazo
>>>>>>>>>>>>>>nuimt? kad prisitaikyt prie kitu vaziavimo intensyvumo? ar cia 
>>>>>>>>>>>>>>tie kurie
>>>>>>>>>>>>>>tiesiai vaziuoja turi taikytis prie tu kurie "bando" isiliet i 
>>>>>>>>>>>>>>srauta?
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>> "Toxis@ze_yval_place" <tox@work.ble> wrote in message
>>>>>>>>>>>>>> news:j6bv2c$vdr$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>>> bet tai kur suka, antra juosta laisva, pasitraukt ir ilesti 
>>>>>>>>>>>>>>> ivazhiuojanti
>>>>>>>>>>>>>>> jam f padlu, geriau pazhais tada blinda...
>>>>>>>>>>>>>>> "Apocalypto" <as@esu.lt> wrote in message
>>>>>>>>>>>>>>> news:j6buqe$v1v$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>>>> http://ikrauk.15min.lt/fotopolicija/47171
>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>>
>