Tema: Re: Kultura
Autorius: mrlz777
Data: 2011-10-03 16:22:49
Nu man pvz negaila praleisti/ileisti kitus.
Nu bet kai naglai lenda tai ka zinau.

Nesenai donelaicio g. pries parodos kalna vaziuoju letai antra juosta, nes
kamstis, po darbo. Pirma (A) juosta atvaro benwas ir naglai lenda i antra
juosta mane stumdamas is jos (varys i parodos kalna). Kai as jam papypinau,
jis atsidare langa ir pradejo rekti ant manes kazka.
Tai blet... kodel as tokius lopus turiu ileidineti?

Aisku iki sviesoforo dar nemazai buvo like, galejau ileisti, nes vistiek abu
sustojom prie raudono. Nu bet tai gal nereikia naglai lysti?

www.boulingas.net - Boulingo diskusijos.
"klausimas"  wrote in message news:j6c9om$h5q$1@trimpas.omnitel.net...

greit kulturinga bus praleist ir salutiniu keliu vaziuojancius :)
as asmeniskai visada stengiuosi pasislinkt kai yra galimybe, bet retu atveju
buna tiesiog tuo metu ka nors kita galvoju ir pamirstu "kultura", bet is
gausiu komentaru pasirodo yra taip, kad cia ne isiliejantiems reikia stebet
kas vyksta kelyje, ar yra tarpas koks ivaziuot, ar ileidzia kas nors ir tt,
bet  jiems jau  tiesiog "privalo but rezervuota vieta isilieti i srauta".