Tema: Re: Q: Mokau vairuot - feja + koks PC grajus?
Autorius: Dex
Data: 2010-08-18 09:06:41
Žaidžiant žaidimą (ne realiame judančiame simuliatoriuje) informacija
priimama TIK per akis (garso neskaitau (: ). Gyvai važiuojant didelė
dalis informacijos apie vyksmą gaunamą iš tos srities (nežinau kaip
vadinasi) kuri atsako už judėjimą, lygsvaros laikymą ir pan. (motorinė
gal), t.y. žmogus jaučia kaip mašina juda, kaip ji pakrypsta, kaip ji
greitėja, kaip lėtėja. Visa ši informacija nejuntamai papildo vaidinę,
ir gaunama esminė visuma.

Taigi, kai tu sėdi prie kompo, tu vertini tik vizualią informaciją. O
tai tas pats, kaip laižyti medų per stiklainį. Be to, vizualimės
informacija iššifravimas smegenyse užimą gerokai daugiau laiko, nei pvz.
jutimas mašinos judėjimo, be to taip pat atima ir daug energijos.

Neveltui yra pasakymas - pajausti mašiną. Kai kurie žmonės pajaučia vos
atsisėdę ir pravažiavę kelis metrus (na gerai, kelis šimtus metrų),
tačiau kitiems reikia mėnesių, metų ir t.t.

Taigi, o plaukiojimas kelyje (kaip kažkas rašė) daug daugiau priklauso
nuo pakabos kokybės, ratų suvedimo, vairo liufto ir t.t.

Todėl aš ir manau, kad esminės įtakos nedaro. T.y. jei vaikas gabus, tai
jis pajaus mašiną po 100 metrų (nei karto nesėdėjęs prie kompo), arba po
50 metrų (atsėdėjęs prie kompo 3 metus) - t.y. jokio esminio skirtumo
tai nesudarys. Visai kitas reikalas - ralinis važiavimas. Ant kompo
tikrai galima pajausti (t.y. pamatyti) kaip mašina elgiasi posukiuose,
prie vienokio greičio, prie kitokio, ir paskiau visa tai pajausti realiai.

Tačiau aš tokio pajautimo realiai prisibijočiau. Nes kompe "stogas"
viskas baigiasi startavimu iš naujo arba tęsimo žaidimo nuo griovio
vietos, o gyvenime tai baigiasi daug liūdniau. Kur garantija, kad
dabartiniai mūsų jaunimas-lavonėliai-bnv-vairuotojai, apie kuriuos matos
straipsnius kas antrą dieną - ne kompiuterinių žaidimų aukos?

O dėl to, kad jūsų kinderiai gerai vairuoja - nepamirškit, kad tėvų
savybės persiduoda vaikams. Kiek iš jūsų prisidarėt vaikų patys nei
karto nesėdėję prie vairo? Įtariu nei vienas.

Dex