Tema: Re: Q: Mokau vairuot - feja + koks PC grajus?
Autorius: Linelis
Data: 2010-08-17 09:23:23
Juokites kiek norit, ale zaidimai duoda naudos :)
Zinoma mokit vairuot per kompa yra visiska beprotybe .....

mano mazesnysis (9m) daug prazaide su RBR (Richard Burns Rally) , beje sis
geimas skaitosi realistiskiausias simuliatorius.
pasodinau pirmakarta prie vairo ... aisku pradzioj problemos su pedalais,
startavimu ir t.t. ... ale kas nustebino :
dirba su vairu kaip profas :)) , jokiu plaukiojimu po kelia, jokiu
sukinejimu, varo kaip prikaltas tiesiai ....
manau butent geimas padare teigiama itaka.