Tema: Re: Q: Mokau vairuot - feja + koks PC grajus?
Autorius: Kestas
Data: 2010-08-17 12:40:02
14 metu ir 9 metai biski skirtumas :)
As tai pirma kart vairavau tevui ant keliu sededamas, bo pedalu nepasiekiau.
Atsimenu, kad visas duobes rinkau, nes bandant apvaziuot jos visos po ratu
kazkaip atsirasdavo :) Ir siaip kelias kazoks siauras buvo :)
P.S. veiksmas vyko su afygienu moskvitch 408, su kurio kazkada veliau net
100kmh isspaudziau.