Tema: Re: Mokau vairuot - feja + koks PC grajus?
Autorius: BigM
Data: 2010-08-17 17:21:39
Neskaiciau visos diskusijos.
Pasidalinsiu savo patirtim. Vaikui daviau zaisti Collin McRae Dirt2 su
normaliu vairu ir pedalais, tai vairuot masina pradejo pastebimai geriau
(dar per mazas pats, tai man ant keliu baronka sukioja).

Kita beda, kad pradejo vaira sukiot daznai i viena/i kita puse. Cia jau
ralio specifika, kai greitai leki ir reikia "gaudyti" kelia.

Bet is esmes tai visgi geriausia praktika su realia masina realiam kely.
Plaukti gi neismokinsi zmogaus per zaidimus, tik per praktika. Taip ir cia.
Su dviraciu gi ismoko kazkaip vaziuot ir nevinguriuoja? :)