Tema: Re: Q: Mokau vairuot - feja + koks PC grajus?
Autorius: Linelis
Data: 2010-08-17 17:04:08
Nestumiam, diskutuojam :)
del rysio ... zinok ir as taip anksciau maniau, ale kai pats pamaciau -
nustebau.
Gal neviska iki galo issiaiskinom. zodziu ta pati kinderi pasisodines prie
kompo su RBR pradejau mokint kai jam buvo 5 artai 6metai.
nu zinok trasoj jis niekaip netilpdavo, vis vaira tai i kaire tai i desine,
o tiesiai masinos neislaike.
3metus atkale su kompu, jau pats su juo ant laiko kalu ir nekazikiek daug
pakraunu :)))
taiva, o kai pasodinau realybej pirma karta - tik pyst ir su vairavimu
iskart viskas ok , aisku su pedalais vargas dar :)