Tema: Re: Dviratastams
Autorius: Faktas
Data: 2010-07-02 17:51:44
nu žinau, kad tu mėgsti mekigį kopijuot, bet kartais būna matosi, jog esi protingesnis,
tai gal jau sustok su tom nesąmonėm, ir suprask, kad niekam neįdomūs atskiri individai,
kurie į darbą skraido,
o kalbama apie mases sudarančias kamščius.

"Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message news:i0ku6m$gkd$1@trimpas.omnitel.net...
> As i darba buna ir skrendu, o zinai kiek ten akcizo! Pas mane aplinkoj
> normalus zmones , ne dviratastai.
>

> "Faktas" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message

>>> asfalto. Nu ir px, man negaila, vazinek sau i sveikata- tik 15 minuciu