Tema: Re: Dviratastams
Autorius: AndriuZ
Data: 2010-07-02 15:08:25
na asmeniskai labai retai kada persivarau
bet skirtumo tarp privaziuoji beveik sustoji isitikini kad kelias laisvas
greitai nebebuni kliutimi
vs privsziuoji ir neskubedamas vediesi per pereja dvirati
ir jeigu pagal visas taisykles tai mashina negaletu pradeti vaziuoti kol as
neperejau pilnia pvz 3 juostu kelio ;)

siaip sakyvciau pagrindinminusai dviratininkams:
vaziavimas nesidairant per sankryzas
vaziavismas saligatviais

automobilistu
nenoras sustoti ties stop linija jei yra zalia lentute
manymas kad dviratis vaziuoja labai letai todel jie spes pasukti uzsukti ir
tt
nu ir trecias nejautimas didesnes atsakomybes kaip vairuojant potencialiai n
kartu pavojingesne transporto priemone pries pesciuosius \
nes realaii taisykles "as didesnis man px" galioja

na ir pabaigai
kadangi dviratis siaip yra pilnateisis eismo dalyvis tai siulyciau
suvienodinti salygas ir ties sankryzas sustoja visi, tiek dviraciai kad
nuliptu ir varytusi dviraty ir butu isitikine savo saugumu, tiek lengvosios
kad apsidairytu ar nera dviratininku ir kitu eismo dalyviu kuriuos galetu
suzaloti  :D

Ps. vairuotojas, dviratininkas, autobusu draugas, pestysis :D