Tema: Re: Dviratastams
Autorius: dpi
Data: 2010-07-02 16:16:35
Per riebiai pasakyta. Galima tada apibendrinti, kad reikia saves nekesti kad LT gyventum.
Man i darba pvz didzioji dalis geras dviraciu takas, bet kur jo nera vaziuoju daugiausia gatve (jau ne pirma sezona vazineju). Gatve vaziuoti yra daug patogiau nei dardeti saligatviu manevruojant tarp besiblaskanciu pesciuju (o ir nelegalu). Aisku buna retkarciais incidentu su beprociais vairuotojais, bet ne taip daznai. Be to, geru oru su dviraciu maloniau lekti i darba nei su masina (o jei dar ieskoti kur ja priparkuoti). Tai vat klausimas, kuriuo atveju cia labiau sau kenki.