Tema: Re: Fleimas: accord vs 626 vs galant nuo 94m
Autorius: Nikonis
Data: 2010-01-29 09:37:02
Pats su  92m 2.0l 626 GE vazineju.
2.0 doch 85 kw, dujos taskines, mieste vazinejant ~10-11ltr, benzo
autostradoj ~120km/h greiciu apie 7 ltr surijo.
problemos: VISU galiniai suportai rudija, as asmeniskai rankini naudoju
kiekviena diena (na ziema tik aiksteleje pramankstinu, kad neuzrudytu)
megsta uzrudyti, yra atveju kad net suluzta. suportu kainos srotuose
100-200lt, naujas ~400
Megsta klakseti kompensatoriai, bet laiku keiciant tepalus si problema
sumazeja.
Pro skriejiko, laiudyje vadinamo begunoko, salnykus megsta tepaliukas
pavarveti (zinoma nesunkiai sutvarkoma problema)
Kaip ir daugelio japonu garso izoliacija pasiliko ant konvejerio.
Siaip kai uz tokius pinigelius tai tikrai nebloga masina, per visus salcius
uzsivedziau, tiesa gan sunkiai bet vistiek uzsivede :)