Tema: Re: Fleimas: accord vs 626 vs galant nuo 94m
Autorius: Eex
Data: 2010-01-28 13:18:37
kazkodel manau, kad nuo 94 metu (plius pvz 2-3metai) nelabai kuom ir skirsis
pamineti modeliai eksploatacijoje. vistiek bus visi gerokai padrozti...
pats esu turejes 94 laidos acccorda aerodecka. (2.2 motoras su slanginem
dujom). normali masina. kazko ispudingo neremontavau. variklis biski
tepalavosi, rudijo kebulas (arkos, bagazines dangtis). pravaziavau su ja
~150k kazkur per 4 metus.
tiesa, gliucino biski "main relay", bet taip ir liko netvarkyta ji.