Tema: Re: Fleimas: accord vs 626 vs galant nuo 94m
Autorius: new
Data: 2010-01-28 13:51:57
mazda 626 GE pravaziuota savu laiku 200 kkm, pakaba visa keista, babina,
generatorius, vandens pompa 2 kartus.
Suportai galiniai surudydavo per nepilnus metus, taip kad rankinis niekad
neveikdavo.

2.0 doch varikliai istvermingi, smagus ir pakankamai ekonomiski.

Detales nebrangios lyginant su 98m galantu.
Rudyjo ten kur buvo musta.