Tema: Re: Fleimas: accord vs 626 vs galant nuo 94m
Autorius: eex
Data: 2010-01-28 20:51:23
aga... su main relay pas mane beda buvo ta, kad ji po prietaisu panele, o ne
ten sone, po vairuotojo kojomis. ieskojom mes jos... :)
del kw nelabai ka zinau. maniskis 2,2 buvo lygtais 100kw (150ag), 16v, sohc
(ne v-tec). mieste iki 15 litru duju, benzo gal kokiu litru-dviem maziau
buvo. bet variklis smagus toks, ypac prie aukstesniu sukiu.