Tema: Re: Fleimas: accord vs 626 vs galant nuo 94m
Autorius: Tomas
Data: 2010-01-28 13:18:22
Mazdos kiek maciau daugelis jau surudije, turi toki polinki, technine puse - padaryta pigiai, kai kas ant snargliu, kai kurie sprendimai itartinai nesha i senuju opeliu. Ekonomija - dyzelis kuro suvartojimo prasme visai ekonomishkas, bet niekaip nesuderinamas su sunkia koja, padauginsi kiek, ir eini keist tarpine bei virint galva. Zhodzhiu mashinele ne dzhiuginimui, o tik nuriedejimui ish tashko A i tashka B, nevirshijant KET leistino greicio. Dyzelio dar kai kurios detales netiketai brangios, o padevetu negausi, pvz. kapotas, radiatorius. Dar ten pas juos toks zhveris comprexas po kapotu gyvena, sako megsta sugest, remontas kainuoja kaip turbinos.
Galantas - teko turet keleta galantu ankstesniojo modelio, kebulas ir pakaba neuzhmushami pasirode, jei naujesnis modelis buvo gaminamas tokiam stiliuj, turetu but visai pakenciama mashina.
Kuro ekonomija - jeigu spausi tai ir surys.