Tema: Re: Ekstremaliu situaciju vairavimo kursai?
Autorius: cD-r0m
Data: 2009-11-15 04:21:20
Ezerai siaip idomi mintis, atvirai sakant, tai jokio pasitikejimo nekelia, "tipo dar ilusiu" :) O siaip, kur tos aikstutes prie traku? gal koki zemelapi baksteltum? o miesto teritorijoj nesmagu, nes gali uzsiraut ant tikros netiketos kliuties :) As toks siek tiek atsargus tipo :)
Netiketa kliutis yra tam, kad as paprasciausiai neisivaizduoju savo reakcijos, toks suvaldymas kaip sakai tai viena, bet visai kas kita, neprarast sveiko proto, kai sauna mintis kalt ant stabdziu.. As kalbu ne apie tai ka daryt kai jau kalei, bet kalbu apie tai kad noriu suprast, pajaust, pasiziuret ar isvis mano reakcija tai leidzia, ne kalt ant stabdzio, o apvaziuot kliuti.. Kol kas planas daryti kazka panasaus amerikoniska obstacle evasiona..
Vienok, aciu uz patarimus..

www.videocut.lt - Pigus video montažas!