Tema: Re: Ekstremaliu situaciju vairavimo kursai?
Autorius: cD-r0m
Data: 2009-11-11 10:17:52
O kur aikstute rast, kuri pakankamai erdvi kad galima butu uzsiimt? Faktas kad siemenso aikstele kolkas vienintele zinau, o ten daznai zmones trinasi ir siaip ner pakankamai vietos net ant 40 kazka daryt..

O siaip ten nera kaip sudaryt salygas 'netiketai' kliuciai :) Nebent sakau, kazkas per radijo rysi paskutiniu momentu sakytu per kuria vieta vaziuot (kaip amerikonu vairavimo egzamine), bet ne tas sakyciau vistiek..

www.videocut.lt - Pigus video montažas!