Tema: Re: Ekstremaliu situaciju vairavimo kursai?
Autorius: cD-r0m
Data: 2009-11-11 02:18:16
Siulai mokytis pats, as irgi mielai tai daryciau ramiai, bet nelabai yra saugiu ir legaliu vietu tam daryt.. As pvz savo pirmaisiais vairavimo metais vaziavau per blogiausias ziemines salygas i valakampius 2 nakties su dviem draugais, kurie per radijo risi pranesinejo ar kelias laisvas is dvieju pusiu :) (cia mes visi mokemes valdymo). Bet saugumo tame minimumas..

Ar zinai kur aplink Vilniu yra vietu kur dazniausiai nera zmoniu, arba atvaziuoja panasus i mane, ir gali treniruotis tokius dalykus, sakykim - matai lyja dabar baisiai, sedi, varai, kad per ta lietu galetum praktikuotis..

www.videocut.lt - Pigus video montažas!