Tema: Re: Ekstremaliu situaciju vairavimo kursai?
Autorius: cD-r0m
Data: 2009-11-11 02:13:04
Trumpai: noriu kad mokytu to, ko reik realioj situacijoj, o ne triuku, kurie tik prie bnv'shniku tenka prasme.

Ilgai:
Reik realiu situaciju atidirbimo praktikoje, pvz:
Slapias kelias, per velu sustot, matai pestysis ant perejos pries nosi, reik suspet nustatyt ar gali sokt i antra juosta ar nudauzt rata i borta.
Netiketas plikledis, kai visiskai be perspejimo (tarkim as buvau debilas, ir tikejausi kad visur pabarste druskos) neber stabdzio isvis..
Ir kad ir avarinis valdymas vaziuojant 130km/h, kada bet koks slystelejimas gali virsti karusele ir neprognozuojama trajektorija.
Pagrindine situacija is principo - kalimas ant stabdziu atsiradus kliuciai priekyje, teoriskai pilnai suvokiu kad butent taip prarandi bet kokia galimybe isvengt kliuties
Tokiai situacijai Vokietijoj maciau speciailiai sukonstruota situaciju ruoza, kuriame bet kada gali islyst pestieji, uzpust juodu dumu debesi, ar kokia putoplastine masina pastatyt pries nosi..

Sava masina tam, kad mokymosi metu, nereiketu dar papildomai kad ir nedidelio pripratimo prie masinos + taip sakant tesi mokymus prie savo patirties, o ne derini apmokymo kitoj masinoj prie saviskes. Issimtis aisku sitacijose kuriose gali apvirst ir t.t. (nors as netikiu kad sedana galima net ir prie 130 staigiam posukyje apverst, jau greiciau ratus nulausi).

Isivaizduoju, kad tam turi buti koks senas aerodromas irangtas su visokiais bordiurais ir pakankamai vietos lygios, kad net masina be valdymo ramiai sustot galetu bet kuria kryptim.

www.videocut.lt - Pigus video montažas!