Tema: Re: Q: sustabde virsijus greiti.
Autorius: svyt
Data: 2009-11-02 18:51:23
reiskia nakti nevazineji. ir siaip niekur niekad neskubi, nepazeidineji...
saunuolis, man taip neiseina- tai pestieji kitoj kelio pusej izenge i gatve,
tai gediminkej sustojau pasimt zmonos, ir anie greiciau nei zmona
prisistate, tai per mirksinti sviesofora, kurie dabar neprognozuojami,
pravaziuoju. Del greicio, policininkui su matuokliu jau irgi senai buvau
ikliuves.

--
vyt/ /e 36 318 tds caravan.