Tema: Re: sustabde virsijus greiti.
Autorius: Korke
Data: 2009-10-31 21:19:08
nu nesakyk, ten vieta to susiliejimo idomi, jau geriau ant 80 isilieja i
srauta zmogus, nes penktadieni blet nesikeikiant antvarom g.vilku dviese
pirma eile, pries mane 15m masinele ir as ir cia jau matau is toli pareina
"leisitnu" greiciu "isiliejantysis". Mes abu varom ir jau matau, kad anas
nestabdydamas tiesiai kals i sona tam pries mane varanciam jei nepristabdys,
bet gi ten sankryza mastau, sustos ir praleis..... nixuja, tai gerai, kad
tas i antra eile spejo persimest nes buvo vietos, man vietos nebuvo, todel
teko maloniai pamikslint stabdzius... pralenkus uz vairo kazkoks spoguotas
ackarikas dar mobilke bandantis nulaikyti...., kurmi kurmi.... leisk kalt
tokiam i sona, kad sustot ir tada prasieit per dantine.... issiliejau