Tema: Re: sustabde virsijus greiti.
Autorius: k@z
Data: 2009-10-30 11:19:54
Nori jamt jie visada, dar ne tokiu istoriju prisigalvoja, nukirto mane,
sustabde, atejo sako virsijai ponas, sakau nu kad ne (nors realiai tai gal
buvo biski), sako einam parodys mano kolega, prienu sedi jau abu masinoj
langai uzdaryti, pabarbenau, atidaro sako zinai ka siandien tavo lucky day,
prikuritelis sugliucino ir issijunge radaras, gero kelio, daugiau nevirsyk:)
tai dar sakau tai koks greitis buvo, vienas sako 6kazkeli, o kitas - beveik
70:) tai jei jau mate kiek sove tai turejo atsimint imho :)