Tema: Re: Q: sustabde virsijus greiti.
Autorius: John Smith
Data: 2009-10-29 22:02:03
tamsiu paros metu masina stabdoma ijungtais svytureliais  apie "vienas
patrulis" tokios savokos isvis nera
patrulis yra 2 ir daugiau pareigunu.
is principo jei nakti kisa lazdele (kad ir sveisa atspindincia) neprivalai
stot. masina turi but zenklinta policijos zenklais (nupiestais ant sono )
ankciau buvo galima lipdukais dabar jau ne.
parodo radaro duomenis ir pildo protokola jei kasko nedaro reiskias laukia
is taves kai ko . (esminis klausimas buna kur dirbi  absoliuciai nesusijes
su pazeidimu o skirtas nustatyti pinigu kieki :)  )
jei pasidore kas itartina pvz stabde ne taip kaip reikia  o tu nesustojai ir
pradejo vytis (sakykim kokiam misko keliuke ir pan ) visvien nestoji o
skambini 112 ir patvirtini kad tokiam ir tokiam kelyje tave stabde policija
jei budintis sako taip tai stoji ir viskas.
jei budintis nieko nezino tai gazas po desine ;)
nera taip buve kad neleistinai stabdzius surasytu protokola kad nesustojai
stabdomas. aisku gazdina baudomis tukstantinemis ir pan bet jei patys
prisidirba tai neskuba po teismus valkiotis.