Tema: Re: sustabde virsijus greiti.
Autorius: jo
Data: 2009-10-30 10:05:23
Tai aisku, kad uzdarbiauja. Man panasiai buvo. Kazkokiu budu is
vazioujancios masinos sugebejo senu radaru pamatuoti mano greiti. (taip gali
but, nes as kazkai netikiu?) Ijunge svyturelius, pamojavo pro langa.
Pasodino pas save i masina ir prasidejo standartiniai "Kur skubat? Kur
dirbat? Bauda didele, tuoj pradesim rasyti protokola..." Kai atsakiau tegu
raso, tai "laimingo kelio". Siaip is principo kysiu neduodu, tik jei rimtai
skubu kur. Nes protokolo rasymas (su visais klausinejimais ir t.t.) tai
kazkur pusvalandi uzima, o kysis - 3 minutes.

"eex" <eex_trint_@dtiltas.lt> parašė naujienų
pranešime:hccibb$4tk$1@trimpas.omnitel.net...