Tema: Re: Auto is Danijos
Autorius: fenix@h
Data: 2017-10-03 19:07:22
2017.10.03 19:03, eSSas rašė:

> Norėtum to?
>
> S.

ta prasme, ar noreciau jo vietoj - ne. bet jeigu taip primetus, kad
butent mano konkreciu paminetu atveju manau kad tai nera pagrindinis
argumentas, kodel ten (Ispanija, Prancuzija) pasiturintys zmones neperka
brangiu posh auto. t.y. nemanau, kad baime rasti auto lengvai
pavandalizuota vien del to, kad ji didele ir issaukianti yra lemiantis
faktorius.