Tema: Re: Auto is Danijos
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-10-03 17:48:40
Ir tiem ir tiem. Viena grupe perka, todel kad jam pohuj kiek kainuoja ir jis
gali sau to leisti. Antra - kad visa jo aplinka zinotu, kiek tai kainuoja,
nors jis ir nelabai gali to sau leisti.

"Dainiushas"  wrote in message news:or07rn$jjq$1@trimpas.omnitel.net...

man tai atrodo, kad čia tavo kompleksai verčia tave rūpintis tuo
klausimu :). nes šiaip tai giliai px gi kas kuo važiuoja, kas kuo nori
tas tuo važiuoja.

Kita vertus, kam, tavo nuomone visos tos sonderklasės ir visokie
dviviečiai  kibirai po kelis šimtus tūkstančių gaminami? Juk ne turkams
ar rytų europiečiams :).