Tema: Re: Auto is Danijos
Autorius: Invertuota panda
Data: 2017-10-03 18:36:02
On 10/3/17 15:51, Arj wrote:
> nu kas man danijoj krinta I akis, tai kruva auto, ypac taxi, su odiniais
> salonais.

Tai taxui oda yra kaip ir privaloma. Grynai del praktiniu sumetimu.

> Ir nors jei tan pasiziureti auto vidurkis geresnis nei pas mus (t.y.
> kruva nauju auto, iskaitant teslas ir pan), bet geroooookai daugiau mazu
> auto, kurios LT labai nevertinamos, iskaitant ir tarp uzdirbanciu zmoniu
> - pvz tarp vadovaujanciu ne paciam zemiausiam lygyj zmoniu vazinet su
> kokiu Fiat500 ar VW Up, kur vienintelis privalumas kondiske ner retas
> atvejis, kai LT analogiskose pareigose kazkas mazesnio uz 5er jau butu
> neiprasta.

Tai kai UP kainuoja tiek kiek puse b. pakoNplektuotas ne pac
slabniausias golpas pas mus, tai ka daryt zmogam kuriem baPkes ant
medziu neauga?

Nepamirskim, jie ten moka 180% taxu ant automobiliu. 180keur uz padoru
5er biski jau pereboras net ir ten, ne?