Tema: Re: Auto is Danijos
Autorius: fenix@w
Data: 2017-10-03 16:55:37
2017.10.03 16:51, Arj rašė:
> nu kas man danijoj krinta I akis, tai kruva auto, ypac taxi, su odiniais
> salonais.
> Ir nors jei tan pasiziureti auto vidurkis geresnis nei pas mus (t.y.
> kruva nauju auto, iskaitant teslas ir pan), bet geroooookai daugiau mazu
> auto, kurios LT labai nevertinamos, iskaitant ir tarp uzdirbanciu zmoniu
> - pvz tarp vadovaujanciu ne paciam zemiausiam lygyj zmoniu vazinet su
> kokiu Fiat500 ar VW Up, kur vienintelis privalumas kondiske ner retas
> atvejis, kai LT analogiskose pareigose kazkas mazesnio uz 5er jau butu
> neiprasta.

LT per daug ziurima i auto kaip i statuso simboli. ka tik ispanijoj
vazinejau - nu bl, jei jau koks labai jau rekiantis RS arba M aptaisytas
bolidas ar S klasse, tai uz vairo turkas arba koks nors kiaules snukio
rytu europietis. kitaip sakant, zino geresniu budu kaip tvarkytis su
atliekamais finansais