Tema: Re: Auto is Danijos
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-10-03 17:00:02
Ne vien tik tai. Pavyzdziui turiu darbini automobili UK ir LT. Kai bunu LT,
per menesi nuvaziuoju apie 3000. Londone - buna, kad savaite prabunu ir net
nepajudinu, nes nahuj jo nereik ir nepatogu, nebent velai vakare blogu oru
iki kokio chikeno uzsakymo paimt palekt. Jei reiktu pirkti is savo biudzeto,
turbut Londone pirkciau koki avarini FIAT 500, o Lietuvoje - taip
netaupyciau.

"fenix@w"  wrote in message news:or04sp$gv2$1@trimpas.omnitel.net...

2017.10.03 16:51, Arj rašė:
> nu kas man danijoj krinta I akis, tai kruva auto, ypac taxi, su odiniais
> salonais.
> Ir nors jei tan pasiziureti auto vidurkis geresnis nei pas mus (t.y.
> kruva nauju auto, iskaitant teslas ir pan), bet geroooookai daugiau mazu
> auto, kurios LT labai nevertinamos, iskaitant ir tarp uzdirbanciu zmoniu
> - pvz tarp vadovaujanciu ne paciam zemiausiam lygyj zmoniu vazinet su
> kokiu Fiat500 ar VW Up, kur vienintelis privalumas kondiske ner retas
> atvejis, kai LT analogiskose pareigose kazkas mazesnio uz 5er jau butu
> neiprasta.

LT per daug ziurima i auto kaip i statuso simboli. ka tik ispanijoj
vazinejau - nu bl, jei jau koks labai jau rekiantis RS arba M aptaisytas
bolidas ar S klasse, tai uz vairo turkas arba koks nors kiaules snukio
rytu europietis. kitaip sakant, zino geresniu budu kaip tvarkytis su
atliekamais finansais