Tema: Re: Pralo??me ka??
Autorius: CodeC
Data: 2017-09-11 22:11:16
matai, ziurisi tada, kai 'pasekme' su 'priezastis' yra teisingose savo
vietose. 'anie' zaide, tada uzsidirbo. 'sitie' uzdirba, todel tipo,
'turi' zaist. bet - bybi - vafliu gimes, tortu nemirsi.
ir jau kazkur salia atsiprasau - as tiesiog sirgau uz bulius gerus
desimt metu. be jordano buvo dar N jo vertu konkurentu is didziosios K.
realiai vienintelis dalykas, del ko visa tai ziurejosi ir nekildavo net
klausimu keltis 3-cia nakties ar ne. iki pat dabar kelciausi, jeigu butu
ka ziuret.