Tema: Re: Pralo??me ka??
Autorius: CodeC
Data: 2017-09-11 21:42:32
bet tai kai prisimenu ta kase, kuria dar ziurejau, tai nesekme sporte
koreliuodavo mazdaug su 'vakar pernykste pica suvalgiau, siandien 38',
kombinacija 'vienas ciurna praeitose varzybose paliko, kitas dar vis po
nugaros traumos neatsigaves iki galo, siandien finalas', nu ir
'nekrenta', tai viso labo koks 20-30 tasku.
tai cia va skaitau buvo zmones, apie kuriuos bent jau verta rasyt. o
visokie valanciunai su motiejunais tai geriau prie plugo ziuretusi, nes
aikstej tai teletabiai geriau atrodo.