Tema: Re: Pralošėme kašę
Autorius: Gipsas
Data: 2017-09-11 15:08:00
man tai irgi atrodo keista...bet sita bloga (bent jau man taip atrodo)
tradicija kasheje atsirado ne taip jau ir seniai gal kokie 5-7 metai..
paziurek, visos komandos panasiai elgiasi, - lieka paskutine nieko nelementi
ataka, tai tik bumbsi kamuoliu ir nieko nedaro, spaudzia rankas vieni
kitiems...na...tikrai nelabai sportiskai atrodo..