Tema: Re: Praloseme kase
Autorius: Lawrence Jamieson
Data: 2017-09-11 16:35:00
2017-09-11 16:12, RD rašė:
> Futbole truputi kitaip viskas vyksta. Ten pasiilseti galima ir zaidimo
> metu.

Krepšinyje irgi tas daroma keitimų pagalba. Parodyk kuris LT žaidwjas
varydavo 40 minučiu per rungtynes.

> Please duok nuorodą i atkrintamasias krepsinio varzybas(kur
> neskaičiuojamas taškų skirtumas) kuriose likus 30 sek. ir esant
> dvizenkliam skirtumui abi komandos ardosi is visų jegų. Nepamirsk
> parasyt jei nerasi.

visų pirma aš neturiu žalio supratimo kur ieškoti krepšinio varžybų, o
antra - kodėl jūs tokie dvejetainiai juoda balta. Jums arba varyti taip,
tarsi finalas ir likus 15 sekundžių lygu arba išvis stovėti rankas
nuleidus. O jei taip imti ir normaliai sužaisti. Bent jau kaip
treniruotėje ir to užtektų.